onsdag 4 april 2012

Bloggtorka

Hej på er igen (om det nu är någon som läser min blogg?)


Jag tänkte höra med er om det är någon som vet hur man gör för att kunna blogga från mobilen till blogger.com? Det skulle gå så mycket enklare då och bli många fler inlägg men jag vet inte hur jag ska bära mig åt. Har en HTC för övrigt om det hjälper den som kanske kan förklara hur man gör?

Här kommer i alla fall bilder på gårdagens måltider. Till lunch blev det pasta carbonara innehållande bacon, spaghetti och mycket god kesella. Orkade dock inte äta upp allt

Till middag blev det kyckling och sallad. Fruktansvärt gott men åt mig spymätt tyvärr så vart liggläge en stund efter den måltiden haha, varför lär jag mig aldrig att inte ta så mycket när jag ändå aldrig orkar äta upp det?



Här under är en bild jag tog på mig igår morse då jag var lycklig över att ha fått på mig kläder jag inte kunnat ha på flera år pga. att jag varit för tjock för dem. En bra början på det hela!

 Nyss. Nu ska jag äta något och vänta en stund, sedan dra mig till gymmet igen!
 som ni ser finns det en hel del att ta på.
Ta hand om er vilka ni nu är, om det nu är någon som läser!?
/Lisa

1 kommentar: