tisdag 10 april 2012

Påsken 2012

Påsken spenderades i Lysekil hos vänner och i Hunnebostrand hos föräldrarna. Jag började påskhelgen med ett gött pass på gymmet och därefter bar det ut mot kusten och helgen har varit allt annat än nyttig och hälsosam haha. Har varit på flera kalas och ätit massa god mat varje dag, massor med jordgubbar och påskgodis i stora mängder. Skadade dessutom foten så har haltat smått hela helgen, klant som man är!

Bebiskläderna ni ser på ena bilden här under valde jag på KappAhl till en liten flicka på åtta veckor, om ni visste vad jag mådde gott när jag gick där bland bebiskläderna och letade!

Nu är jag hemma i Trollhättan igen och är lektionsfri idag vilket innebär att jag kan plugga inför min omtenta. En hel kurs att läsa om igen med andra ord. SUCK (!!!)



 


Denna bild får avsluta detta blogginlägg.
En underbar dessert jag bjöds på igår hemma hos fam. Isaksson!
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar