lördag 14 april 2012

Det här med att uppdatera bloggen..

Hej på er! det var några dagar sedan jag skrev senast, jag vet jag är dålig på att uppdatera och skriva men jag försöker skriva om så intressanta saker som möjligt, mer än att "idag har jag diskat" etc. Jag har tyvärr fullt upp med att plugga på en tenta som jag ska ha nästa helg. Dessutom börjar nu en veckas praktik på måndag och då lär jag vara heelt slut när jag kommer hem på eftermiddagarna, men bloggen ska självklart försöka hinnas med, utan tvekan!

Det gick rätt bra på gymmet idag i alla fall, det blev ett långpass med mestadels rygg och mage. Nu har jag starka muskler i ryggen men funderar på vad jag ska med dem till? maxade mig ytterligare i vikterna idag vilket var kul iaf :)

Tänkte att jag slänger upp några bilder och ett filmklipp från gymmet idag


Nu ska jag ta hand om diskberget! Ha en trevlig kväll.
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar