onsdag 25 april 2012

Tentaplugg x2

Förra lördagen gick jag spänd till skolan i tron om att jag skulle skriva tenta hela förmiddagen, men då visade det sig snabbt att jag inte stod med på listan så jag tog reda på varför och då visade det sig att jag hade anmält mig till nästa lördags tenta, alltså denna helgen, lördagen den 28:e. Med blandade känslor begav jag mig hemåt igen, men ändå lycklig över att jag fick en hel veckas tid till för att plugga! Så anledningen till att bloggen inte uppdaterats denna veckan är för att jag helt enkelt har haft fullt upp med det. Det har inte blivit någon tid till att varken träffa vänner, gymma eller blogga.

Dock har jag under tiden hunnit handla lite nytt till min lilla studentlägenhet. Så nu har jag handlat det jag kan för att denna månadens ekonomi ska hålla, haha jösses!

Här kommer bilder på det nya:

Ny hylla, perfekt då förvaring aldrig är något man får för mycket av!

 Äntligen har jag införskaffat nya tavelramar till mina Lasse Åbergtavlor!
En hel del gott té och kaffe har det blivit under pluggveckorna för att orka med..
 Och utgång i lördags här i stan! två krogar hanns med under samma kväll.
Man får passa på när man är ung med massor av energi!
Det var allt jag hade att skriva om nu. Tillbaks till sängen där böckerna väntar på mig..
Stay strong!
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar