måndag 12 mars 2012

Ny säng

Idag har jag handlat årets första glass (en Twister) som jag avnjöt ute i solen med trevligt sällskap, dessutom var jag iväg och köpte en ny säng som jag fick hjälp med att få hem och in i min lilla lägenhet. Bilder på den kommer imorgon. Dessutom har jag bjudits på goda pannkakor, bilder på dem kommer också i morgondagens inlägg.

Imorgon startar en ny kurs i min lärarutbildning, Inkluderande och hälsofrämjande pedagogik i samspel heter den. Kursen är på 11 veckor och innehåller fyra veckors praktik i förskolan. Ska bli roligt och spännande att komma tillbaks till de små liven på förskolan igen! Jag saknar dem allt under tiden då det inte är någon praktik.

Nu väntar premiärsömnen i den nya sängen. Känns bra att ha uppgraderat sig från 90-säng till 140. Godnatt gott folk!

/ Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar