fredag 30 mars 2012

Fredag förmiddag

Idag gick jag upp tidigt (vid 8-tiden) och tog en sväng till gymmet och körde hårt. Uppvärmning ca en kvart på springbandet, därefter tränade jag magen genom att ligga på golvet och lyfta benen upp och ner i en 90-gradersvinkel. Körde 50 på raken fem gånger och tyckte jag gjorde ett bra jobb!

Därefter lyfte jag katlebells och tränade ben, sedan lyfte jag hantlar och tränade axlar/rygg, körde med 10kg i båda händerna. Därefter  Hade inte jättemycket energi idag så därför blev det ett relativt kort pass men fick gjort mycket och tränade flera olika muskelgrupper.

Som alltid så avslutade jag med att ta ut mig helt på "brutalbänken". Så himla gött är det! körde 10 och repeterade det tre gånger. Efter en stund kom det tre gubbar och stod bakom mig och imponerades och berömde mig för att jag var så stark och duktig haha, vad skulle jag svara? jag gav dem ett glatt leende som tack. Gjorde jag rätt eller skulle jag tackat de 80-åriga gubbarna som mest bara pratar när de är på gymmet haha? 

Nu ska jag i alla fall städa. Har just druckit upp min proteindrink. Hoppas ni får en trevlig dag och helg allesamman! här kommer en bild jag tog efter gymmet.

Mina nya träningshandskar. Hade ett par helsvarta innan som var lite förstora för mig så jag sålde dem och köpte dessa istället. Gillar att det är lite rosa med :) matchar mina träningskläder! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar