fredag 16 mars 2012

Äntligen fredag!

Dagen har bestått av föreläsning, grupparbete, sömn, gym och nu blir det fredagsmys bestående av grönsaker och dipp plus less fat-popcorn. Lägger upp lite av dagen i bilder:

Mot skolan..
Mellanmål bestående av kesella, hallon och blåbär
 Kvällspasset på gymmet, ignorera den feta magen..... -.-'
"Brutalbänken" dock hade jag träningsvärk redan innan så klarade ingenting nästan..
Synd var att jag gjorde 10 st på raken innan vi började filma

Nu är proteindrycken i kistan, och jag ska in i duschen. Efter duschen ska jag tillaga kyckling och wookgrönsaker. Ha en trevlig kväll allesamman!

/Lisa

3 kommentarer:

  1. Härlig kick jag fick när jag såg videon på dig på gymmet! Mer sånt! :D

    SvaraRadera
  2. Ser bra ut Lisa! Riktigt jobbig övning dessutom.. :)

    SvaraRadera
  3. Tack Lina! ska bli mer Bella. Lovar!

    SvaraRadera