måndag 20 februari 2012

Pain

Har de senaste dagarna haft väldigt ont i tandköttet tack vare en visdomstand som håller på att växa upp, samtidigt som den växer mot en annan tand så det gör fruktansvärt ont. Har hela tiden två smärtstillande tabletter i kroppen för att överleva smärtan, men nu gick jag på sista kartan och har inte tid att köpa nya förrän i eftermiddag efter att skolan är slut - vilket innebär att jag bara kan ta en tablett åt gången för att kunna förse mig med smärtstillande så länge det går, tills jag fått köpt mig nya. Jobbigt läge!

Tabletterna jag använder, liknande Ipren


Nu ska jag fixa mig lite snabbt för att smita iväg till skolan för att sitta på föreläsningar hela dagen, och kanske till och med jobba kvar i skolan med studiegruppen efter att föreläsningarna är slut. Oh happy day! det är tur att jag har så underbara vänner i min grupp.

Hoppas ni får en trevlig måndag allesamman, utan tandvärk...
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar